2006-08-21

FAQ

Åkej, det här har jag ju lovat Milla så jag får väl göra det då. Jag gillar inte riktigt den här typen av grejer, men vafan.


Fyra arbeten jag haft i mitt liv:

  • Följespotoperatör - jao, alla kan ju inte vara i rampljuset, nån måste ju fixa med det också.
  • Lagerarbetare - köra truck är tufft.
  • Bad- och dansstatist - tro det eller ej. Jag har haft Fantomenbaddräkt inför 800 personer... Alla ska bada.
  • Växeltelefonist - om det mot förmodan skulle undgått någon.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Fyra städer jag bott i:

  • Jag har bara bott i Göteborg jue... Fast jag trivs här, heh.

Fyra tv-serier jag gärna ser:

  • Simpsons - kvalitet.
  • Family Guy - kvalitet.
  • Sedan är jag väldigt kluven... Jag betalar faktiskt tv-licens men det enda jag tittar på går inte ens på SVT. Tycker inte så mycket om tv.

Fyra ställen jag vill åka till:

  • New York - jag har aldrig varit där, men antar att om man väl kommer dit behöver man nog inte åka någon annanstans. Känns som att allt finns där.
  • Island - precis som Milla skrev. Där måste vara fint. Fast Augusto säger att bärsen kostar 74 spänn...
  • Moskva - Jag vill klubba med flickor som heter Natascha.
  • Tokyo - Jag är lite rädd för japaner och borde nog deala med det.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

Fyra favoriträtter:

  • Min mormors julköttbullar - fast har inte ätit kött på över sju år.
  • Fried rice with veggies and cashews.
  • Ost - typ all jävla ost som inte sitter fast.
  • Popcorn - it's an addiction, I'm getting help...

Fyra ställen där jag trivs:

Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:

  • Egentligen inte så många alltså... Orkar egentligen inte med såna här frågeformulär, haha. Dessutom är det för få av mina vänner som bloggar. Men jag säger väl Patrik i alla fall dårå.

Inga kommentarer: