2007-01-22

2007-01-21

Plus

  • Nintendo. Åtta gamla stadiga bitar.
  • Mat. Alla sorter. Helst för mycket.
  • Splatter.
  • Lingan. Hon är inte klok. Lämpligt nytt smeknamn: "Fiskfittan".
  • Augusto. Bara rent allmänt. Han kan behöva lite pepp efter att ha åkt fast på spårvagnen.

Minus
  • De äckliga små gulklädda trollen i Eniros reklamfilmer.
  • Mat. Alla sorter. Helst för mycket.
  • Snö. Eller snarare halka. Jag är Bambi.
  • Spårvagnskontrollanter. Party poopers alltså.

Det fanns en brud på Terrys gymnasium som skulle vara lite svår och konstig och bytte namn till Minus. Det är också ett fett minus. Eller kanske ett gigantiskt plus i rent underhållningsvärde. Folk är inte kloka nånstans. Minus liksom. Minus...

Andra bloggar om: , , ,

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det värsta var att hon inte ens försökte vara svår, utan var en kort, korpulent blåvitt-fan (med halsdukar, mössa och tröja) med klara flatvibbar. Som byter namn till Minus. Hahaha

the Sweetness that is Lou sa...

Augusto är väl ändå inget plus?
Är han inte lite för jobbig för det?

the Sweetness that is Lou sa...

Gud, nu fick jag löjligt dåligt samvete för att jag skrev så.
Det är klart att killen är ett plus. Han är ju hemskt söt.

Anonym sa...

Vad hette Minus innan hon blev minus?

Mattias sa...

tee: shit, jag fattade aldrig att det var så illa...

lee: augusto e väl bra? liten, dum blatte. maj fejvoritt.

josie: jag har ingen aning. förmodligen inte plus. kolla m tee.