2005-11-26

Crafty


Jag sitter på jobbet och pysslar mig fördärvad. Nåt ska man ju göra när man maskar liksom, haha. Håller på att åstadkomma ett fantastiskt födelsedagskort till Lingan. Eller ja - det blir ju lite cp också, men det är väl egentligen inte mer än hon förtjänar. Jag tänker givetvis lägga in en bild på det så fort hon har fått det, jag måste ju skryta med mina färdigheter.

Igår blev jag lite kinkig när Hanna sa att hon hade fått nya Sonic. Det hade nämligen inte jag. Men den låg som ett litet paket av glädje och pretentioner i hallen och väntade på mig när jag kom hem istället! Insåg att jag har en slö och sen brevbärare, men blev fortfarande mycket nöjd och spenderade således natten med att läsa recensioner på allt och alla samt ivrigt instämma i att Antony & The Johnsons gjorde årets skiva 2005. Nattläsning när man börjar klockan 07:15 innebär som regel att man blir lite slö i kolan, men hey - vad gör det med ett arbete som mitt?

Fast nu får jag väl jobba lite antar jag. Aj hejt barnakuten. Aj hejt barn. Dessutom snöar det. Årets första snö. Lite fint.

Inga kommentarer: