2007-01-08

Nattsvammel

Nu är 2007-peppen bestämt tillbaka. Idag har jag städat, gjort lunchlådor och parat ihop 7000 olika sorters svarta strumpor så gott det går. Det är ett jävla hästjobb. Dessutom blev jag sådär ivrig som man blir när det är nytt år och började skriva upp saker i min sprillans nya kalender för att effektivisera mitt liv. I lägen som dessa (dvs när klockan är på tok för mycket) får jag en sån jävla övertro på mig själv. Hade det inte varit mitt i natten hade jag säkert fått gjort helt sjukt mycket bra saker just nu, men får nöja mig med att pränta ner dom på papper. Detta innebär ju inte på något sätt att det blir gjort imorgon innan jobbet. Men vafan, man kan ju alltid hoppas.

Jag pratade också träningsplaner för det nya året och beach 2007 med Lingan. Hon började säga något om "smal och slimmad som en..." varpå jag genast fyllde i med "älg". Det vore ju dumt att sätta förhoppningarna alltför högt liksom. Vi enades till slut om att ha "en slank knubbsäl utan alltför kraftig benstomme" som målsättning. Jag tror vi kommer se fantastiska ut.

Nu natti for reals.

Andra bloggar om: ,

4 kommentarer:

Vanja sa...

Säl-synt sommaren 2007 :)

Mattias sa...

hähä, sjukt söt. så bendy kommer nog inte jag bli, hur pepp jag än är, haha... ;)

Anonym sa...

ja jag vet inte vad mtv gör för någonting egentligen. grejen är att de fortfarande anser sig vara kidsens röst. vore annorlunda om de stod för att de är bajs. som the voice. eugh.

hoppas du hade en trevlig nyårsafton. jag är besviken att jag inte fastnade på bild men som vanligt får jag stå längst bak.kräm.

Mattias sa...

jo, det var roligt. jag missade dig med min taskiga mobilkamera (var inte överdrivet stadig på handen, heh). men du såg snygg å tuff ut. :)