2007-01-05

Bitterfitta

Åkej, nu är jag uttråkad big time. Jag har inte lämnat lägenheten sedan i tisdags med undantag för ett par besök hos iraniern på hörnet för inköp av nödvändiga sjukdomsartiklar. Till exempel papper att snyta mig i. Nu är hela näsan helt sårig och läskig, ser typ ut som jag har spetälska, så även om jag faktiskt känner mig bättre kan jag ändå inte ta mig till GS2H imorgon eftersom det vore synd att genom mitt utseende traumatisera hela Västsveriges håmågejjbefolkning. Jaja, men så kan det gå - happy 2007 och så vidare.

Det är så jävla synd om mig va.

3 kommentarer:

Patrik sa...

men det är inne med spetälska, det är 2007 års senaste trend.

Mattias sa...

jag är inte helt säker på det alltså... hmm, man får se vad lite whiskey och foundation kan ställa till med. jag kanske släpar mig ut trots allt.

Mattias sa...

...eller också inte.