2006-12-20

From som... Carl-Jan

Usch, jag är så dålig. Jag tittar hemskt sällan på tv och sedan blir jag bara besviken över vilka godbitar jag uppenbarligen gått miste om. Peder Lamm är jätteupprörd över att hans röst blivit fjollanalyserad i Böglobbyn. Jag hade ju verkligen velat se det där. Jag har alltid tyckt att han ser ut som en såndär liten pigg hasselmusbög, lite söt på sitt sätt. En sorts Carl-Jan in the making utan hela äckligheten. Men istället jämför han bögar med personer som sätter på barn, döingar eller getter. Alltså - jag kan inte låta bli att tänka att det låter som en sån där klassisk försvarsmekanism - ett överdrivet spelat äckel för att dölja vissa egna små pikanta böjelser... Men vad vet jag?

Måste kolla svt.se ikväll alltså. Jag har alldeles för mycket bög-tv att ta igen.

Andra bloggar om: peder lamm, böglobbyn

2 kommentarer:

Anonym sa...

Annars kan man väl kolla på avsnittet på SVT's hemsida! Det var faktiskt lite kul. :)

Mattias sa...

jorå, det är ju det som är planen. :)