2006-11-16

Under construction

Det har ju bevisats förr, men om man har ett segt jobb där man sitter av en massa tid på natten så kan man ju alltid få nåt roligt gjort. Inatt har minsann Ups & Downs blivit försedd med en ny och fräsch sidebar. Just för tillfället ser saker och ting visserligen inte riktigt sunda ut, men det får ni stå ut med en stund. Jag har alla intentioner att ordna upp det hela så fort som möjligt.

Mina ambitioner är ofta väldigt mycket större än min kompetens på det här området (html högt och lågt och en massa bråk med blogger beta) så det kukar säkert ur på ett eller annat sätt. Men det är alltså inget att bli rädd för och förfärat utbrista saker som: -"Åh nej! Ve och fasa, vad är det som pågår och sker? Hur ska jag klara mig när världes bästa blogg och min dagliga läsning av fantastiskt underhållande skriverier är i fara? Ack, jag arme stackare!". Jag grejjar't, jag lovar.

Andra bloggar om: bloggar

Inga kommentarer: