2006-11-03

Shukietukie

I afton är det dags för Shugo Tokumaru på Pustervik. Jag tror att det kommer bli fenomenalt. Lingan är på väg hit och hon är skeptisk till honom eftersom jag inte kunde beskriva musiken ordentligt utan nöjde mig med beteckningen "fin japansk pop". Jag kan ju erkänna att det är väldigt klent som förklaring, men man behöver ju inte gå så långt i sina fördomar att man genast drar slutsatsen att han framträder i röda Hello Kitty-skor och har asiatiska småflickor i skoluniform som bakgrundsdansare. Hon började mest yra surt om kawaii, men så länge hon envisas med att lyssna på Ulf Lundell kommer jag aldrig att ta henne på allvar.

Som tur är har ju Lisa kommit hit och den kvinnan besitter en sjuhelvetes övertalningsförmåga. Till exempel tog vi en bild med webbkameran igår där hon ser smått fantastisk ut medans jag enligt alla logiska regler inte ens borde fastnat. På ett eller annat sätt tillät jag henne ändå att blogga det... Så förhoppningsvis kommer Lingan att följa med i vilket fall, hehe. Dessutom Augusto, Malin, Rosa, Daniel, Hanna, Alex. Daniel tar med sig två växelförmågor - Olof i Dreams End och Daniel som jag inte träffat än. Jag hade aldrig tippat att det skulle bli en sån uppslutning för att kika på Shugo, haha.

Imorgon är det GS2H med tema död och mögel i sann halloweenanda. Detta innebär att jag kan gå som jag är. Skitbra. Dessutom ska jag troligtvis få träffa Patrik och Klas, vilket säkert blir skoj.

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: