2006-11-13

Blue

Idag är saker ganska deprimerande. Bara vädret kan ju få vem som helst att vilja gå i ide på obestämd framtid. Så jag lyssnar på Belle And Sebastian och är massor med bakishungrig, men orkar inte riktigt göra något åt det så röker för mycket istället.


Jag skulle tränat med Nanna och Lingan idag, men jag pallar inte att lämna lägenheten. Augusto ligger och sover i min säng och igår var det Fars Dag, men jag ringde aldrig papi så nu har jag jättedåligt samvete. Vi missade quizen igår och ägnade nån timme åt att prata tae kwon do med en enorm sjöman istället. Han kunde prata men inte lyssna. Alls.

Ja, det var väl allt.

(note to self: get life).

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha inte dåligt samvete för det. jag ringde min pappa men hade så sjukt bråttom att lägga på att jag i princip la på samtidigt som jag sa hej. stressande med föräldrar

Mattias sa...

jag har ringt honom idag istället så reparerade det hela. + passade på att be honom komma hit å laga min säng, haha. osjälviska samtal till fadern? vad är det? haha