2006-10-27

Nach Heart

Jag har suttit tolv timmar på en buss = jag har läst ikapp mig. Sonic that is. Så nu vet jag vad jag ska lyssna på. Bland annat Figaro från min kära hemstad. Anledningen att jag lade märke till det var mest att en gammal classmate tog fotona. Fan vad härligt det är med folk som får göra fina saker som de faktiskt vill ägna sitt liv åt. Jag är inte alls avundsjuk.

I alla fall lyssnar jag bara på Honey Is Cool i ren protest.



ps. Yä, jag ska Berlin-blogga, men orkar inte nu.

Andra bloggar om: , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaka min sköna böna. Träffade du karlsongen?

Tomas Thulin sa...

Hemstad? Var kommer du ifrån?

Honey is cool var längesen. Det ska jag ta och lyssna på när jag kommer hem från sthlm. Som jag drar till om en timme

Mattias sa...

tee: nope, hann inte träffa karl. får göra det under andra omständigheter nån annan gång istället. borde ju åka ner å våldgästa alltså...

too: alltså - sonic hade med dom i ett reportage om gbg-band jue. men på myspace-sidan står det paris/stockholm. förvirrade. ha så fint i hufvudstaden. :)