2006-10-31

Back to it

Nu har jag egentligen inte så mycket att skriva. Alls. Förutom att mitt humör har pendlat som fan idag. Till störst del beror det förmodligen på att jag kommer att börja jobba imorgon efter att ha varit ledig i nästan en månad och det kan ju göra vem som helst lite skev i sina sinnesstämningar. Imorgon afton kommer jag med största sannolikhet häva ur mig en del om vad jag tycker om att vara tillbaka på jobbet. Det blir säkert vådligt ointressant att läsa. Men å andra sidan - jag skriver ju bara. Jag behöver inte läsa skiten själv.

I övrigt har jag varit lite bäng i kolan på grund av en viss oro för min vän som jag vill ska ta hand om sig. Det vet jag att han kan och jag vet att han har andra vänner som hjälper honom. Jag vill vara snällare och mer tillmötesgående mot honom än vad jag är, men det är inte en särskilt bra idé, varken ur mitt eller hans perspektiv tror jag. I alla fall inte just nu. Men jag tänker på honom. Det snurrar en massa pepp och jag ger det lite utlopp här, ingen annanstans för säkerhets skull.

Dessutom är jag full, but hey - what's new?

Kram

Inga kommentarer: