2006-09-24

Sego

Nu är jag tillbaka på jobbet igen. Mötte Filip så vi hade sällskap på bussen. Han var rätt schleten, men vem fan är jag att kommentera det, heh... Jag känner mig rätt trög själv. Hoppas mest att det inte ska bli en lika seg natt som sist och att det går snabbt. En bra grej är att på väg in så träffade jag den kvinnliga vakten. Tack för det...

Lingan är fortfarande sjuk så det blir jag och Nanna som tar oss an ett pass på Geråshallen i morgon. Det är så vansinnigt sent i månaden och jag har ingen koll på vad det kostar med enstaka klasser så jag vet inte om jag har råd egentligen. Inte en sketen spänn kvar alltså och som kommunanställd måste jag plågas ett par dagar extra innan lönen kommer. Känns lite nerjobbat alltså...

Ööööh, jag är så sjukt uttråkad så det är lika bra att göra jourlistan på en gång. Jag tråkskriver säkert senare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Se bloggen och sen dö.

Mattias sa...

häh, än lever jag. men förbannat bra initiativ tycker jag. :) risken är bara att du försummar ditt barn, din man och resten av omvärlden, slutar äta, svälter ihjäl och slutligen kolar själv för att du vägrar lämna datorn, haha... men det är risker man får ta. :D